Tiedotteet

ILMOITTAUTUMISLOMAKKEET

Seuran järjestämään joukkue ja harrastustoimintaan ilmoittaudutaan käyttämällä Google Formsia. Keräämme kauden päätteeksi palautetta toiminnastamme. Harrastusryhmissä on käytössä WhatsApp-ryhmät tiedotusta varten.

SEURAN JÄSENYYS

Kausimaksun maksaneet luetaan seuran jäseniksi ilman erillistä jäsenmaksua.

Seuran jäseneksi voi liittyä maksamalla kannatusjäsenmaksun 10€. VIP-jäseneksi liittymällä (25€) saa Soinin Palloseuran kannatushuivin.

Voit liittyä seuran jäseneksi täältä.

JULKAISULUVAT

Seuramme käytössä on sosiaalisen median eri kanavia. Someen tehdään päivityksiä seuran tapahtumiin liittyen. Päivitysten tekoon voivat osallistua myös huoltajat. Tästä lisää tietoa saa joukkueenjohtajilta.

Julkaistaessa alle 18-vuotiaan kuvia internetissä, lupa kuvaukseen ja tallenteen
julkaisemiseen tulee pyytää hänen huoltajaltaan. Tämä tiedotus koskee valokuvien ja
videotallenteiden käyttöä Soinin palloseura Ry:n www-sivuilla, sosiaalisen median sivuilla
sekä muissa julkaisuissa (esimerkiksi historiikit, lehdet). Pelaajan nimi voidaan mainita
julkaisujen yhteydessä. Julkaisuissa pelaaja esitetään aina myönteisessä valossa.
Jos haluatte kieltää lapsenne esiintymisen Soinin palloseura Ry:n käyttöön
tulevissa tallenteissa, ottakaa yhteyttä joukkueen huoltajaan, valmentajaan tai
seuran yhteyshenkilöön.
Ellette kiellä kuvausta, lupa on täten voimassa, kunnes huoltaja/pelaaja sen
erikseen peruu. Jos verkossa olevasta kuvamateriaalista on kysyttävää tai se halutaan
poistaa, on otettava yhteys ensisijaisesti sivuston ylläpitäjään.

HARJOITUKSET JA PELIT/TURNAUKSET
Kaikilla joukkueilla on ilmoittautumiseen käytössä Nimenhuuto.com (saatavilla myös
mobiilisovelluksena). Harjoituksiin ja peleihin pitää ilmoittautua viimeistään vuorokautta
ennen, jotta harjoitukset ym. keritään suunnittelemaan ennakkoon harjoittelijamäärälle
soveltuvaksi.

Jalkapalloharjoituksissa ja peleissä kaikille pakollisina varusteina pitää olla nappulakengät, säärisuojat ja
juomapullo. Myös keliolosuhteet kannattaa ottaa huomioon pukeutumisessa.

Peliasut jaetaan kauden alussa. Muita seuran logolla varustettuja tuotteita voi hankkia omakustanteisesti yhteistilauksen kautta (joukkueenjohtajat tiedottavat yhteistilauksista).

Sählykerhoon tulosta ei tarvitse erikseen ilmoittaa. Mukaan pelaaja tarvitsee suojalasit, sisäpelikengät ja juomapullon.

Tarpeen mukaan edellytämme huoltajilta läsnäoloa harjoituksiin ja pelitapahtumiin.

TALKOOTYÖT
Kaikilla joukkueilla on velvollisuus osallistua talkoisiin. Näin saamme pidettyä
kausimaksut kohtuullisena ja seura pystyy puolestaan tarjoamaan hyvät
harrastusmahdollisuudet pelaajille. Talkootehtäviin sisältyy esim. myyjäisiä ja erilaisia tapahtumajärjestelyitä (mm. liikenteenohjausta ja tarjoilua).
Kotipelien ja turnausten ajan urheilukentän kioski on auki. Kioskiin tarvitaan aina muutama
myyjä/makkaranpaistaja. Kioskin tarvikkeet ovat seuran puolesta aina valmiina. Kioskin
vastuuvuoro on yleensä pelaavalla joukkueella.
Soinin palloseuralla ei ole talkootyö -vakuutusta.

Rekisteri-ja tietosuojaseloste