XXL Yhteistyö

Soinin Palloseura on tehnyt XXL:n kanssa yhteistyösopimuksen vuosille 2023-2024, jonka myötä seuran urheilutarvikkeet ja valmiiksi painetut seuratuotteet hankitaan XXL-myymälöistä ja -verkkokaupasta. SoPS saa vuosittaisen hyvityksen kaikista rekisteröidyistä ostoista!

OHJEET OSTOSTEN LIITTÄMISEEN SOININ PALLOSEURAN HYVÄKSI JA SEURAKAUPPAAN PÄÄSEMISEEN

• Kun olet kerran kirjautunut alla olevien ohjeiden mukaan tilillesi, hyvitystä kertyy Soinin Palloseuralle, kun kirjaudut käyttäjätilille ennen ostosten tekoa verkkokaupassa.
  • XXL-kivijalkamyymälässä hyvitystä kertyy, kun kerrot kassalla Reward-tiliisi liitetyn puhelinnumeron.
  • Kaikki XXL:ssä tehdyt ostokset kerryttävät hyvitystä!
  1. Siirry osoitteeseen: https://teamsales.xxl.fi/club/soinin-palloseura
  2. Klikkaa ”Kirjaudu joukkuesivustollesi”
  3. Kirjaudu sisään olemassa olevalle tilille tai luo itsellesi uusi XXL Reward-tili, sillä seurakauppaan ei pääse ilman Reward-tiliä
  4. Kirjoita tarvittavat painatustiedot (etunimi, sukunimi, nimimerkki, joukkue ja pelinumero, mikäli olet valmentaja/huoltaja ja/tai sinulla ei ole pelinumeroa laita pelinumeroksi 00)